+40 21 203 6161
[email protected]

Call Center și Customer Support
by OPS

Inbound Call Center

Call Center Inbound

Pentru toate apelurile, pe care le primim din partea clienţilor tăi, OPS poate să:

  • ofere mai multe informaţii despre produse sau despre serviciile tale
  • proceseze comenzi, dar şi să aplice eficient strategii de CrossSelling şi/sau UpSelling

Îmbunătăţirea serviciilor este constant realizată prin:
ACD = Distribuirea automată, inteligentă și eficientă a apelurilor simultane
IVR = Ajutor accesat printr-un set de opțiuni de autoservire
CTI = Integrare prin telefonie computerizată pentru gestionarea unui număr mare de apeluri primite

Outbound Call Center

Call Center Outbound

Pentru toate apelurile, pe care le dăm clienţilor sau potenţialilor tăi clienţi, OPS poate să:

  • efectueze operaţiuni de telesales, dar și cercetare de marketing sau sondaje
  • obţină feedback despre produsele sau serviciile tale
  • îmbunătăţească informaţiile din baza de date

OPS ajută la creşterea semnificativă a ROI, apelând la:

  • dialere predictive - începem să efectuăm noi apeluri, înainte ca un Operator să fie disponibil (estimăm corect când un client nou o să răspundă apelului nostru, iar concomitent un Operator o să încheie un alt apel pentru a-l prelua).
  • dialere progresive - reduc la minimum timpul pierdut între apeluri, prin apelarea unui număr dintr-o listă de apeluri imediat ce un Operator devine disponibil.
  • dialere de alimentare - formează un număr de contact imediat după terminarea unui apel.
  • TCPA se aplică la utilizarea auto-dialerelor şi sunt mesaje vocale artificiale și/sau apeluri de telemarketing automatizate.

Social media support

Suport Social Media

Social Media este un bun canal ce permite unui brand să interacţioneze cu clienţii sau potenţialii săi clienţi. OPS poate să ofere:

  • răspunsuri în timp real
  • interacţiune în cadrul comunităţii

Interacţiunea cu clienţii, din punct de vedere a unui brand, ar trebui să fie extrem de importantă deoarece:

  • creşte nivelul de satisfacţie al clienţilor
  • poate fideliza clienţii
  • oferă o imagine pozitivă în piaţă

Live chat support

Suport Live chat

OPS încurajează interacţiunea umană, în detrimentul celor automatizate integral. Putem să efectuăm:

  • sondaje
  • răspunsuri în timp real
  • informaţii detaliate despre problemele raportate de clienţi

Interacţiunea umană:

  • înlesneşte descoperirea unor puncte de interes ce trebuie rezolvate din punct de vedere client (de exemplu: nu ştiu să dea comenzi online sau să plătească cu cardul, au nevoie de ajutor)
  • fidelizează clienţii, oferind avantaje palpabile versus competiţie (OPS ajută companiile să fie prezente activ, prin a oferi soluţii palpabile, la problemele semnalate de clienţi)
  • ajută brandul să fie perceput ca unul prietenos şi de încredere

Întrebare concretă, care să susţină argumentele de mai sus: ţie îţi place să vorbeşti cu roboţii de la marile companii de telefonie?
Răspuns OPS: nouă deloc!

Email support

Suport email

În ceea ce privește asistența prin email, OPS poate gestiona:

  • sondaje pentru clienți
  • răspunsurile clienților
  • îmbunătățirea bazei de date

Asistența prin email este importantă, deoarece răspunsurile la e-mail-ul clientului tău fac ca brand-ul să fie unul:

  • demn de încredere
  • dispus să satisfacă şi să înţeleagă nevoile clientului (să fie abordabil)
  • dispus să-și facă timp pentru a-i cunoaște și a interacționa cu ei (să fie prietenos)

Benefits of outsourcing customer support to OPS

Avantajele externalizării Serviciilor de Customer Support către OPS:

  • ai timp să te concentrezi pe responsabilitățile de bază
  • elimini problemele de personal
  • gestionezi eficient volumul apelurilor
  • raportul calitate-preţ excepţional
  • ROI pozitiv

Vrei să fii de încredere, accesibil și prietenos cu clienţii tăi?

Atunci dă-ne telefonul și adresa de email și te vom contacta cât mai curând posibil.
Politica de prelucrare a datelor personale
OPS
Strada Gării Otopeni nr. 3
Otopeni, Ilfov, România
+40 21 203 6161
® Open Public Services est. 1996
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram