Specificațiile serviciilor de e-Fulfillment

A. AMBALARE COLETE

Acest serviciu consta din prelevarea din stoc (picking) si pregatirea componentelor unei comenzi primite de la client. Prin componente intelegem pana la 3 articole(*) sau produse, suplimentar adaugandu-se, daca este cazul, factura catre destinatarul comenzii.
Pentru mai mult de 3 articole componente, tariful perceput este subiect de discutie / negociere cu beneficiarul.
Fiecare comanda primeste o verificare automata a adresei destinatarului si acolo unde este cazul respectiva adresa este corectata sau completata conform standardelor postale.
Tiparirea facturii intra in costul acestui serviciu, impreuna cu eticheta de pe colet, avizul postal sau AWB-ul si celelalte documente insotitoare: procese verbale, etc.
Totodata acest serviciu cuprinde si receptionarea coletelor care au fost refuzate de catre destinatari sau a celor la care destinatarii au returnat produsul si au cerut despagubirea.
In ambele cazuri se face verificarea si trierea produselor, cele valide fiind reintegrate in stoc, iar cele deteriorate / defecte se predau beneficiarului spre a fi aprobate pentru casare.

B. AMBALARE CU SERVICII CONEXE

Acest serviciu cuprinde toate serviciile de la AMBALARE COLETE, dar suplimentar pot fi configurate conform cu nevoile beneficiarului alte doua servicii conexe.

Primul consta in "Receptionarea marfii" care se face prin controlarea integritatii produselor si prin verificarea in raport cu cantitatea si sortimentul de pe documentul de predare. In caz de lipsuri sau deteriorari se ijntocmeste un PV de constatare si, daca-i cazul, se anexeza fotografii spre constatare.

Al doilea serviciu, "Depozitare marfa", se refera, evident, la depozitarea paletilor de marfa. Conditiile de depozitare sunt in conformitat, in acord cu cerintele beneficiarului. Tariful(**) ia in calcul numarul de paleti, numar care la randul sau este influentat, pe langa numarul lunar al coletelor ambalate, de gabaritul respectivelor produse.

In completarea serviciilor de mai sus, fiecare beneficiar primeste in mod gratuit "Asistenta Informatica" si mijloacele necesare pentru conectarea la baza lui de date si pentru transmiterea (actualizarea) comenzilor proprii - menite a fi ambalate. De asemenea, fiecare beneficiar dispune de un sistem de monitorizare online a informatiilor legate de stocul sau de produse, alaturi de un centralizator ce cuprinde situatia comenzilor sale - aflate in asteptare sau deja expediate.

Daca beneficiarul agreeaza, sistemul de monitorizare cuprinde si informatiile legate de comenzile deja livrate la destinatar, a celor refuzate si a celor returnate si solicitate pentru inlocuire sau despagubire.

C. AMBALAREA CU AMBALAJUL INCLUS

Acest serviciu completeaza "AMBALAREA CU SERVICII CONEXE", oferind beneficiarului ambalajul necesar pentru coletele sale. Datorita volumelor mari pe care le prelucram, avem posibilitatea sa oferim o gama de 11 tipo-dimensiuni de ambalaje de calitate. Fata de pretul obisnuit pretul ambalajelor noastre este mai mic cu 30% pana la 50%.

D. SERVICIUL DE CONFIRMARE TELEFONICA A COMENZII

Acest serviciu se poate adauga la oricare dintre serviciile noastre de ambalare.
El consta in apelarea celor care au efectuat comenzile destinate a fi ambalate si expediate de catre noi. In urma apelului telefonic, in afara de confirmarea comenzii, se consemneaza si se aduc la indeplinire eventualele solicitari comunicate de catre destinatarul comenzii respective. Ex: redirectionari de adresa, anumite preferinte legate de intervalele de livrare, etc.

E. SERVICIUL DE SUPORT CLIENTI

Acest serviciu se poate adauga la oricare dintre serviciile noastre de ambalare.
El consta in punerea la dispozitia cumparatorilor unui beneficiar a unui numar de telefon. La acel numar operatorul nostru informeaza pe respectivii clienti despre caracteristicile / functiunile produselor, cat si despre promotiile sau conditiile comerciale pe care le ofera beneficiarul.
De asemenea clientii pot adresa solicitari legate de livrarea comenzii sau pot adresa reclamatii in legatura cu modul de livrare al produsului sau a functionarii acestuia, inclusiv solicitari pentru a fi initiati in folosirea produsului.
Serviciul este oferit sub forma de ore de utilizare per operator, cu un Service Level Agreement (SLA) de 93%.
Numarul de ore-operator poate fi stabilit in functie de numarul de colete care se ambaleaza (algoritm automat, bazat pe observatii statistice) sau poate fi ales de catre beneficiar – cu impact, totusi, asupra SLA.

F. SERVICIUL CU ACCOUNT DEDICAT

Acest serviciu poate fi configurat daca implicarea unui account este necesara datorita unui numar mare de colete si mai ales acolo unde complexitatea si nevoia de flexibilitate sunt mai mari.
Ex : produse modulare sau cu gabarit mare / atipic, produse care cer conditii speciale de pastrare, manipulare sau de livrare, colete in a caror alcatuire intra si oferte sau produse promotionale personalizate (in raport cu istoricul acelui client), un business unde livrarile se fac in regim de urgenta sau unde aprovizionarile survin dupa lungi perioade de ruptura de stoc, etc. 
Intr-un cuvant, acolo unde persoana de contact obisnuita este obligata sa iasa frecvent din rutina zilnica.
Accountii pe care ii punem la dispozitie au o vasta experienta, au spirit de initiativa si reactivitate si stiu sa intre in logica beneficiarului sau in cea a clientilor sai.
 Serviciul acesta se contracteaza pentru un numar de ore pe luna. Numarul de ore este stabilit de catre beneficiar.

® Open Public Services est. 1996
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram