+40 21 203 6161
[email protected]

E-Fulfillment 
by OPS

Depozitare conectată la procesul de fulfillment

Zona de fulfillment este adiacentă zonei de depozitare. Astfel integrăm manipularea produselor cu ambalarea și procesarea comenzilor pentru magazinul tău online.

Inventar în timp real

Raportarea numărului de produse și componența lor se realizează prin aplicația Themis, un Stock Management dezvoltat de OPS pentru a monitoriza, plănui, controla și optimiza stocurile.

Conexiune la baza de date a clienților

Ne conectăm direct la baza de date a magazinului tău online pentru a prelua comenzile care trebuie expediate. Putem face asta indiferent de software-ul de expediere* pe care îl folosești.

* Dacă nu ai un software de expediere, te ajutăm noi.

Confirmarea telefonică a comenzilor

Plata la primire este sursa principală de pierderi din cauza anulărilor și a comenzilor greșite. Noi confirmăm comenzile și verificăm adresele pentru a fi siguri că acestea sunt valide.

Imprimarea automată a informațiilor de livrare și facturare

Atașăm automat coletului toate documentele necesare expedierii și livrării. Pentru imprimarea fiecărui tip de document putem folosi orice grafică sau template îți dorești.

Ambalare și expediție

La livrarea coletelor, putem crea grupuri de colete în orice combinație de produse este necesar. Procesul de colectare și ambalare este fluid și rapid, coordonat prin procese automate.

Retururile, returnarea banilor și recuperarea comenzilor pierdute

În cazul comenzilor returnate, produsele sunt scoase din ambalaje, sortate și depozitate din nou.

Rambursarea presupune, pe lângă trimiterea banilor către clienți, și recuperarea produselor, atât cât se poate. Produsele în regulă sunt depozitate, iar cele defecte sunt aruncate în modul potrivit pentru fiecare deșeu.

Indiferent de operatorul poștal sau curier, căutăm coletele pierdute până când valoarea pierdută este recuperată.

Serviciu suport pentru clienți

Acest serviciu este modalitatea în care compania ta identifică și rezolvă nevoile consumatorilor tăi. OPS îți oferă diferite servicii de suport pentru clienți: prin e-mail, live chat, rețele sociale sau telefonic.

Ai nevoie de o soluție personalizată?

Lasă-ne adresa ta de email și te vom contacta în cel mai scurt timp.
Politica de prelucrare a datelor personale
Drumul Gării Otopeni nr. 3
Oraș Otopeni
+40 21 203 6161
® Open Public Services est. 1996
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram