Servicii de e-Fulfillment 
by OPS

blank

Conexiune directă la magazinul tău online

Ne conectăm direct la baza de date a magazinului tău online* pentru a prelua comenzile care trebuie expediate. Facem asta indiferent de platforma software pe care o folosești.

Suntem deja conectați la cele mai populare platforme:

  • ✓ Shopify
  • ✓ PrestaShop
  • ✓ WordPress / WooCommerce
  • ✓ Magento
  • ✓ OpenCart
  • ✓ FamShop
  • ✓ Gomag
  • ✓ eMAG
  • ✓ MerchantPro

* Dacă încă nu ai un magazin online, te ajutam.

Inventory

Inventar în timp real

Stocul de produse și rapoarte privind miscarile de stoc sunt accesibile permanent, in timp real, printr-o aplicatie Web.

Prin aplicatiile sale de Stock Management, OPS ofera posibilitatea de a monitoriza, plănui, controla, optimiza si previziona stocul de produse.

Connected storage

Depozitare conectată la procesul de fulfillment

Zona de fulfillment este adiacentă zonei de depozitare. Astfel integrăm manipularea produselor cu ambalarea și procesarea comenzilor pentru magazinul tău online.
blank

Confirmarea telefonică a comenzilor

Plata la primire este sursa principală de pierderi din cauza anulărilor și a comenzilor greșite. Noi confirmăm comenzile și verificăm adresele pentru a fi siguri că acestea sunt valide.
Print and tag

Imprimarea automată a informațiilor de livrare și facturare

Atașăm automat coletului toate documentele necesare expedierii și livrării. Pentru imprimarea fiecărui tip de document putem folosi orice grafică sau template îți dorești.

Pack and ship

Ambalare și expediție

La livrarea coletelor, putem crea grupuri de colete în orice combinație de produse este necesar.

Procesul de colectare și ambalare este fluid și rapid, coordonat prin procese automate.

Returns management

Retururile, returnarea banilor și recuperarea comenzilor pierdute

În cazul comenzilor returnate, produsele sunt scoase din ambalaje, sortate și depozitate din nou.

Rambursarea presupune, pe lângă trimiterea banilor către clienți, și recuperarea produselor, atât cât se poate. Produsele în regulă sunt depozitate, iar cele defecte sunt aruncate în modul potrivit pentru fiecare deșeu.

Indiferent de operatorul poștal sau curier, căutăm coletele pierdute până când valoarea pierdută este recuperată.

Customer support

Serviciu suport pentru clienți

Acest serviciu este modalitatea în care compania ta identifică și rezolvă nevoile consumatorilor tăi.

OPS îți oferă diferite servicii de suport pentru clienți: prin e-mail, live chat, rețele sociale sau telefonic.

e-Fulfillment

Beneficiile externalizării e-Fulfillment către OPS:

  • Câştigi mai mult timp pentru responsabilitățile de bază atât de importante pentru vizibilitatea şi longevitatea afacerii tale.
  • Eficientizezi bugetul. Costurile operaționale, logistice şi depozitare scad considerabil față de cele pe care le ai în regim propriu.
  • Ai pachete super avantajoase dacă optezi şi pentru serviciile de Customer Support.
  • Prin aplicaţia OPS ai acces în timp real asupra stocurilor, comenzilor și livrărilor tale.
  • Elimini problemele de personal.
  • Gestionezi rapid şi în siguranţă comenzile şi cerinţele clienţilor tăi.
  • Poţi vinde atât din magazinul tău online, cât şi pe diverse marketplace-uri.
  • Flexibilitate mai mare la schimbarea nevoilor / extinderea la piețele externe.

Ai nevoie de o soluție personalizată?

Lasă-ne datele tale de contact și te vom contacta în cel mai scurt timp.
Politica de prelucrare a datelor personale
® Open Public Services est. 1996
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram